Audit druge strane

October 28, 2022

Audit druge strane provodi poduzeće ili osobe koje su zainteresirane za poslovanje auditiranog poduzeća. Primjer takvog audita je audit od strane dobavljača ili kupca koji ga provode kako bi osigurali da poduzeće ispunjava zahtjeve navedene u ugovoru. Ovi zahtjevi mogu uključivati ​​posebnu kontrolu nad određenim procesima, zahtjeve o sljedivost dijelova, zahtjeve za posebne standarde čistoće, zahtjeve za posebnu dokumentaciju ili bilo koji niz druge stavke od posebnog interesa za tog kupca.

Ti se auditi mogu obaviti na licu mjesta pregledom procesa ili čak izvan mjesta pregledom dokumenata koje je dostavio dobavljač. Kupac može revidirati cijeli ili dio ugovora – što god smatra potrebnim za audit.

Često se smatra da audite druge strane neće biti potrebno provoditi nakon što je tvrtka certificirana prema ISO 9001 ili nekog drugog sustava upravljanja od strane certifikacijskog tijela, ali to nije nužno točno. Čak i ako Vas je certificirala certifikacijska kuća (audit treće strane) bilo koji od Vaših kupaca ili dobavljača možda će i dalje htjeti izvršiti audit druge strane kako bi pregledali elemente svog ugovora, posebno ako ti elementi nisu isti kao zahtjevi primjerice ISO 9001 norme. Audit druge strane se sve češće pojavljuje u IT, farmaceutskim, prehrambenim i sličnim industrijskim granama.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prednosti integriranog sustava upravljanja

Prednosti integriranog sustava upravljanja

Često se organizacije fokusiraju na sustave upravljanja na individualan način. Razlog je tome što su neke organizacije ovisno o njihovoj specifičnosti djelatnosti više zabrinute za kvalitetu, druge za zdravlje i sigurnost, treće za okoliš i tako dalje. Ono što je...

ISO standardi – Tko su zainteresirane strane?

ISO standardi – Tko su zainteresirane strane?

Svaka organizacija koja namjerava postići kvalitetnu certifikaciju upravljanja kvalitetom, zaštite okoliša ili zdravlja i sigurnosti mora razumjeti potrebe i očekivanja zainteresiranih strana. Ovo je obavezan zahtjev standarda sustava upravljanja ISO 9001, ISO 14001 i...

Kako odabrati pravog ISO konzultanta?

Kako odabrati pravog ISO konzultanta?

Trenutačno konkurentno tržište zahtijeva kvalitetne proizvode i usluge koje pružaju iznimno korisničko iskustvo. Postizanje globalne prepoznatosti kao marke "kvaliteta na prvom mjestu" može biti ključ za postizanje konkurentske prednosti na današnjem rastućem...