Što je ISO 31000?

Što je ISO 31000?

ISO 31000 standard za upravljanje rizicima postaje sve važniji za organizacije diljem svijeta. Ovaj standard razvijen je s ciljem kako bi organizacijama pomogao u identificiranju, procjeni, upravljanju i praćenju rizika, što je ključno za uspješno poslovanje u...
Važnost procesa ocjenjivanja dobavljača

Važnost procesa ocjenjivanja dobavljača

Važnost procjene dobavljača igra ključnu ulogu u zamršenoj mreži modernih poslovnih operacija. Oni osiguravaju sirovine, komponente i usluge koje organizacije trebaju za stvaranje i isporuku proizvoda ili usluga svojim kupcima. Međutim, pouzdanost, kvaliteta i učinak...
Kako prevladati otpore pri implementaciji ISO standarda

Kako prevladati otpore pri implementaciji ISO standarda

Implementacija ISO standarda nije samo ispunjavanje specifičnih zahtjeva; također poziva na duboku transformaciju organizacijske kulture i prakse. Međutim, jedna od najstrašnijih prepreka na ovom putu je otpor promjenama. U nastavku su opisani izazovi s kojima se...
Hoće li ChatGPT zamijeniti ISO konzultante?

Hoće li ChatGPT zamijeniti ISO konzultante?

Kao jezični model umjetne inteligencije, ChatGPT je osposobljen za pružanje informacija i odgovaranje na pitanja na temelju svog znanja i programiranja. Međutim, kada je riječ o specifičnom poslu ISO konzultanata, nije u njegovim mogućnostima da u potpunosti zamijeni...
Čemu služi ISO 26000?

Čemu služi ISO 26000?

ISO 26000 je standard za društvenu odgovornost koji postaje sve relevantniji u poslovnim krugovima širom svijeta. Ovaj standard razvijen je kako bi se organizacijama pomoglo u ostvarivanju društveno odgovornog poslovanja, što uključuje poštivanje etičkih načela, brigu...
Prednosti integriranog sustava upravljanja

Prednosti integriranog sustava upravljanja

Često se organizacije fokusiraju na sustave upravljanja na individualan način. Razlog je tome što su neke organizacije ovisno o njihovoj specifičnosti djelatnosti više zabrinute za kvalitetu, druge za zdravlje i sigurnost, treće za okoliš i tako dalje. Ono što je...
ISO standardi – Tko su zainteresirane strane?

ISO standardi – Tko su zainteresirane strane?

Svaka organizacija koja namjerava postići kvalitetnu certifikaciju upravljanja kvalitetom, zaštite okoliša ili zdravlja i sigurnosti mora razumjeti potrebe i očekivanja zainteresiranih strana. Ovo je obavezan zahtjev standarda sustava upravljanja ISO 9001, ISO 14001 i...