Dok poslovni svijet nastavlja ploviti neistraženim vodama, tvrtke i organizacije svih veličina suočavaju se s pritiskom bez presedana. Kako bi napredovali, moraju dosljedno pružati iznimnu kvalitetu i korisničko iskustvo. To znači postizanje delikatne ravnoteže: pružanje izvrsnosti uz težnju operativnoj učinkovitosti.
Da bi to učinili, moraju se moći osloniti na čvrste temelje, s temeljnim načelima upravljanja kvalitetom ugrađenim u njihove procese i kulturu na svim razinama. Ova načela omogućuju kontinuirano poboljšanje za dobrobit organizacije, njezinih ljudi, dionika i kupaca.
Što su načela upravljanja kvalitetom?
Ugrađeni u srž svakog sustava upravljanja kvalitetom (QMS), načela upravljanja kvalitetom (ili QMP) su skup univerzalno primjenjivih načela , destiliranih iz godina teorijskog razvoja i praktične primjene. Njihov strukturirani pristup daje smjernice organizacijama za definiranje ciljeva, uspostavljanje procesa i razvoj sustava za upravljanje kvalitetom.
Prilagodljivi i agilni, nisu primjenjivi samo na određene industrije, već umjesto toga nude široku primjenjivost i relevantnost za svaku organizaciju posvećenu izvrsnosti procesa. Podjednako su korisni proizvodnim i uslužnim djelatnostima kao i neprofitnim organizacijama, javnom sektoru i vladinim agencijama.
Sedam načela upravljanja kvalitetom:
1) Usredotočenost na kupca : U središtu upravljanja kvalitetom je temeljni cilj ispunjavanja zahtjeva kupaca i nastojanje da se nadmaše očekivanja javnosti.
2) Vodstvo : Uspješni lideri uspostavljaju jedinstveni osjećaj svrhe i smjera. Kontinuirano stvaraju optimalne uvjete u kojima zaposlenici napreduju, stječu motivaciju i profesionalno zadovoljstvo u ostvarivanju ciljeva kvalitete.
3) Angažman : Inspiriranje i osnaživanje ljudi na svim razinama ključno je za proces isporuke vrijednosti.
4) Procesni pristup : Dobro strukturiran, koherentan sustav učinkovit je spremnik u kojem se mogu djelotvorno i učinkovito postići dosljedni i predvidljivi rezultati.
5) Poboljšanje : Obilježje uspješnih organizacija je stalna predanost poboljšanju, od kvalitete proizvoda ili usluge do ispunjavanja ili premašivanja očekivanja kupaca. Takva je predanost važan pokretač održivog rasta.
6) Donošenje odluka temeljeno na dokazima : Pouzdana analiza podataka i informirano, strateško donošenje odluka povećava šanse za postizanje željenih rezultata.
7) Upravljanje odnosima : Proces izgradnje jakih, jasnih i obostrano korisnih odnosa sa svim dionicima i zainteresiranim stranama postavlja temelje održivog uspjeha.
Put do izvrsnosti
Integriranjem utvrđenih i priznatih načela upravljanja kvalitetom u samo tkivo organizacije, nadređeni grade čvrste i otporne temelje koji podržavaju razvoj visokokvalitetnih rezultata, integriteta i reputacijske izvrsnosti.
Kao dugo uspostavljeni skup načela, QMP-ovi imaju bezvremensku vrijednost. Oni služe kao pouzdani putokaz na globalnom tržištu opterećenom izazovima, osvjetljavajući put organizacijama koje su predane poboljšanju svoje kulture upravljanja kvalitetom i postizanju iznimnih rezultata. Na kraju,, oni opremaju organizacije agilnošću da odgovore na potrebe kupaca, potaknu inovacije, nadmaše konkurenciju i osiguraju vodeću ulogu na tržištu.
Zakoračite i Vi ka putu do izvrsnosti, implementirajte ISO 9001 sustav u svoju organizaciju već danas!
ISO Solutions d.o.o.
OIB: HR 79095730332
Adresa sjedišta: Graberje 159, 10 000 Zagreb
Kontakt informacije: mail: sales@ti-solutions.hr
Mobitel: +385 (0) 95 777 3689
Hvala Vam na interesu!
Uskoro ćemo Vas kontaktirati!
Ups, nešto je pošlo po krivu!
Molimo ponovno pošaljite poruku!